Často kladené otázky
Odesíláte díly v celé České republice?
Ano, AUTODÍLY GAFA vám doručí díly po celé České republice.
Kdy budou díly doručené, když si je objednám?
To záleží na tom, zda je dané zboží na skladě, nebo na skladě u dodavatele. V případě, že máme zboží na skladě, bývá většinou doručené druhý pracovní den a pokud je zboží na skladě u dodavatele, bude doručeno do dvou pracovních dnů.
Jaká je cena za přepravu?
Kurýr PPL - cena přepravy je stanovená na 119 Kč, je možné posílat pouze balíky do 31Kg a maximální rozměr – 60x120x60 cm.
Kurýr 123 - cena přepravy je stanovená na 119 Kč, bez ohledu na hmotnost zásilky.
Kurýr Zásilkovna - cena přepravy je stanovená na 119 Kč, je možné posílat pouze balíky do 15Kg a maximální rozměr – 60x120x60 cm.
Osobní odběr - Zásilkovna - cena přepravy je stanovená na 119 Kč, je možné posílat pouze balíky do 10Kg a maximální rozměr – 60x120x60 cm.
POZOR! V případě, že je zboží v hodnotě vyšší než 3900 Kč, poplatky za dopravu neplatíte.
Mohu si objednané zboží vyzvednout osobně?
V české republice momentálně nemáme tuto možnost
Mohu si objednané zboží vyzvednout osobně?
V české republice momentálně nemáme tuto možnost
Co když mi zakoupený díl nebude pasovat?
V případě, že vám zakoupený produkt z naší stránky nebude pasovat, je možné ho do 14 kalendářních dnů vrátit, popřípadě do 30 dnů vyměnit za jiný produkt, nebo si můžete zakoupit doplňkovou službu „výměna do 100 dnů“ kde lze zboží vyměnit do 100 dnů. v souladu s obchodními podmínkami.
Jak postupovat, pokud chci díl vrátit, vyměnit nebo reklamovat?
V tomto případě je potřeba díl zabalit do originální krabice s vyplněným vhodným formulářem a zaslat na naši adresu provozu GAFA AUTO, Vavrečka 311, 029 01 Vavrečka nebo na výdejní místo PACKETA: GIGANET S. R. O. adresa: Miestneho priemyslu, 1306/6, 029 01, Námestovo (ID:8165), +421 917 175 456 bez dobírky.
Formuláre na stiahnutie
- Stáhnout formulář k reklamaci zboží
- Stáhnout formulář k výměně zboží
- Stáhnout formulář pro odstoupení od smlouvy *(vrácení do 14 dnů)
Jaké jsou možnosti platby?
Platby mohou být uskutečněny:
- Platba kartou nebo bankovním převodem - nabízíme platební bránu Trustpay, kde můžete platit kartou online nebo bankovním převodem. Platební brána podporuje také applepay a googlepay v závislosti na zařízení a prohlížeči.
- Bankovní spojení - IBAN: CZ98 5500 0000 0017 9351 7003, Číslo účtu: 1793517003 / 5500
- Dobírkou - Tato možnost platby je uskutečněná při převzetí zboží od kurýra nebo slovenské pošty.
Jak si mám vybrat správný díl?
Na úvodní straně našeho e-shopu najdete výběr vozidla.
Je nutné si zvolit správný model vozidla, pro které potřebujete zakoupit náhradní díl, po vybraní vozidla se Vám zobrazí hlavní kategorie, ve kterých najdete to, co hledáte.
Prípadne je možné vyhľadať tovar cez vyhľadávacie pole
Je možné vyhledat i jiné díly, které nemáte v nabídce?
Tuto možnost zcela nevylučujeme, stačí nás kontaktovat a zajisté se budeme snažit Vám pomoci najít, co hledáte.
Jak můžu stornovat objednávku?
Objednávku je možné stornovat odpovědí na žádost o stornování objednávky na potvrzující e-mail, popřípadě telefonicky nebo přes online chat v co nejkratším čase, aby jste nám ušetřili čas a náklady spojené se zpracováním objednávky.
Je možné ověřit si vhodnost produktů, které mám v objednávce?
Ano, objednávku Vám můžeme zkontrolovat. Stačí při vytváření objednávky napsat VIN číslo vozidla a objednávku Vám překontrolujeme. V případe nejasností či jiného problému Vás bude kontaktovat operátor.
Co mám udělat, není-li možné objednávku dokončit a stránka se mi jen načítá?
V tomto případě zkuste změnit internetový prohlížeč, případně se opětovně přihlásit. Pokud bude problém přetrvávat, kontaktujte nás telefonicky na infolince případně skrze online chat.
Jak postupovat v případě, když moje platba kartou nevyšla, anebo se vyskytl podobný problém?
Jestliže nastane zmíněný problém, objednávku můžete zaplatit bankovním převodem, případně změnit platbu na dobírku. O změně platby nás informujte na infolince, případně přes online chat.
Je možné urychlit dodání zboží?
Je nutné řídit se informacemi u produktu, kde je uvedené v jakém časovém rozmezí Vám bude zboží doručeno. Pro co nejrychlejší doručení zboží vždy zvolte platbu na dobírku, nebo platbu kartou a dopravu kurýrem. U této formy platby se objednávka zpracuje nejrychleji.
Poradíte mi s výběrem?
Máte-li jakýkoliv problém či otázku, neváhejte nás kontaktovat a my vám s radostí pomůžeme.
Jaká je lhůta na zpracování reklamace?
Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. V odůvodněných případech, zejména je-li vyžadováno složité technické vyhodnocení stavu výrobku, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.
Kdy mi budou vráceny peníze za stornovanou objednávku?
Pokud byla objednávka už zaplacena, vrátíme Vám peníze nejpozději do 14 dnů na účet, ze kterého jste platili.
Doručujete i přes víkend zboží zakoupené přes e-shop?
Zboží zakoupené přes e-shop doručují kurýrské společnosti, které doručují jen během pracovních dní. O termínu doručení Vás bude daná společnost informovat. V některých případech je možné převzít zboží i přes víkend, v tomto případě je ale nutné nás informovat.